Friday, January 10, 2014

(REBIU) BALISTA, BANDAR SRI SENDAYAN

assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera



kawan dapat info terkini,

jika anda salah seorang yang sejak kebelakangan ini sibuk men'google' dengan keyword rumah untuk dijual, new property in seremban, seremban 2, bandar aindales, new housing bandar sri sendayanvelonix atau tritonix. atau meninjau sehingga ke mudah.my dan iproperty untuk mencari rumah idaman anda. mungkin BALISTA di bandar sri sendayan, BSS memenuhi kriteria yang dicari dan diimpi-impikan selama ini. mungkin juga mengakhiri pencarian kalian selama ini.

memperkenalkan BALISTA yang baru sahaja dilancarkan awal januari 2014.


BALISTA ditampilkan dalam dua jenis A1 dan A2 yang mana pada pengamatan kawan, hanya berbeza pada rekabentuk luarannya. lebih terperinci lagi,perbezaan pada bentuk/design tingkap hadapan rumah. plan layout adalah sama.





susah nak dpt beza kan?

jika dibuat perbandingan dengan CASTORA, plan layoutnya sama sahaja cuma berbeza design dan size built up yang lebih besar 15 sqft dengan jumlah keseluruhan 2735 sqft. bayangkanlah, CASTORA pun dah luas gila, tambah lagi 15sqft. hmm.. tak sabar nak melawat sendiri show housenya yang sedang dalam pembinaan. khabarnya, BALISTA antara built up yg terbesar di kawasan seremban untuk teres dua tingkat size 22x80ft.

oh ya, kedudukan fasa BALISTA adalah sangat strategik kerana ianya berada betul-betul bersebelahan dengan Merchant Square yang bakal menjadi titik tumpu di mana  private school, lot-lot kedai, d'tempat country club dan kemudahan lain yang sedang dan akan dibina.


sedikit trivia mengenai BALISTA ini:-
land size: 22x80ft
built up: 2735 sqft
type: superlink double storey
status tanah: hak milik kekal, international lot
tarikh dijangka siap: january 2016
bonus point: 5 years clubhouse membership


round about utama: fasa balista dan merchant squre akan dibina dikawasan inilah.


showhouse BALISTA dalam pembinaan. saja buat teaser.

mungkin video ini boleh membantu memperkenalkan bandar sri sendayan kepada yang baru saja terbaca, terlihat dan terdengar mengenai bandar baru ini. jom layan sama-sama kawan.






seperti biasa BSS menawarkan discount yang menarik dan memudahkan anda memiliki rumah idaman. buat yang nak sembang lebih pasal BALISTA dan nak dapatkan brochure, boleh-lah sms/whassup ke 0129578412 atau email ke blogmydreamhome@gmail.com. mungkin-kah menjadi bak goreng pisang panas seperti fasa-fasa sebelumnya? baik cepat bertindak dan pilih lot2 yang strategik.





+ harap tahun 2014 lebih rajin lagi buat post dan share-share semua yang bermanfaat.
++mengharapkan 2014, lebih 'ong' dan masing2 dapat memiliki rumah idaman tahun ini.

1 comment:

Anonymous said...

first incinerator operating in Sendayan near here by early 2015.

Will this give impact on the price? Where is the exact location on this Incinerator project?? Is it nearby?