Friday, May 17, 2013

(REBIU) ALCONIX, BANDAR SRI SENDAYAN

assalamualaikum w.b.t


kawan nak promote,

masih tercari-cari rumah idaman untuk dimiliki? tak kira untuk didiami atau dijadikan perlaburan. tetapi tersepit di antara rekabentuk rumah, harga, kemampuan kewangan dan lokasi, mungkin  ALCONIX, di Bandar Sri Sendayan (BSS) adalah rumah yang anda cari dan bertepatan dengan apa yang sangat anda inginkan. juga bajet anda.


helonix(siap)-tritonix-velonix-velonix-alwinix-nusari biz(siap)

fasa ALCONIX baru sahaja dilancarkan selepas fasa alwinix dan fasa-fasa sebelumnya seperti helonix, tritonix dan velonix yang telah laris terjual.



memperkenalkan ALCONIX, direka berkonsepkan moden dengan keluasan tanah 20x80 sqft dan built up 2565 sqft. mempunyai empat (4) bilik tidur dan tiga (3) bilik air yang pastinya menjaminkan keselesaan seisi sekeluarga. untuk perbandingan, ALCONIX mempunyai built up 65 sqft lebih luas  dari alwinix.



reka bentuk moden. balkoni untuk meninjau kawasan sambil2 meng-kopi.


plan layout. 4 bilik + 3 bilik air
satu petak coklat = 2x2 porcelain tiles


fasa ini akan dibina di lokasi Hijayu 3D yang bersebelahan dengan sebuah klinik kesihatan dan sebuah sekolah yang akan dibina. Hijayu 3D pula dirancang mempunyai sebuah taman rekreasi, taman tasik untuk aktiviti riadah anda sekeluarga serta sebuah surau. kedudukan lokasi yang hampir dengan nusari biz dan 1sendayan club menjadikan fasa ini sangat strategik.



ungu untuk ALCONIX. biru untuk alwinix.


ringkasan info mengenai ALCONIX. serta mengenai bandar sri sendayan buat mereka yang langsung tak tahu mengenai township yang mengikut masterplannya akan siap pada tahun 2019 dan dijangka mendapat jolokan 'damansara seremban'.




built up : 2565 sqft
land size : 20x80 ft
total unit : 173 unit
tarikh dijangka siap: mei 2015
hak milik tanah: kekal
huiyo: 5 tahun 1sendayan club membership.


                                                                                                                                                                                                                                   


ini mungkin peluang terbaik untuk merealisasikan impian anda memiliki rumah idaman. buat yang cerewet memilih lot, mungkin inginkan lot yang berdekatan taman rekreasi, lebih suka lot  yang tak menghadap rumah orang lain atau mengikut feng-sui dinasihatkan bertindak segera. jangan lengah-lengah, maklum-lah lot-lot sebegitu ramai yang berebut dan rumah-rumah di BSS sememangnya laris bak goreng pisang panas.


macam-mana tak jadi goreng pisang panas, dah-lah rekabentuk menarik, built up yang luas, masterplan yang lengkap dan terancang.. paling kawan nak jerit huiyooo adalah tawaran diskaun yang menarik, rebate RM3K untuk kos guaman dan zero entry cost scheme. insyallah akan memudahkan geng kawan memiliki rumah idaman.



kalau dah berkenan, anda boleh borak-borak mengenai ALCONIX ini dengan ajukan email kepada kawan ke  blogmydreamhome@gmail.com atau call 0139250959.





sumber www.1sendayan.com





kawan: jatuh cinta dengan alconix. lot yang menghadap tasik tu.

No comments: