Monday, January 30, 2023

(INFO) TANPA DEPOSIT & YURAN GUAMAN, AVENNA & SENNA @PRECINT 2A IRAMA SENDAYAN

assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera


AVENNA dari RM 225 K
SENNA dari RM 360 K

AVENNA
sumber: iramasendayan


mungkin ini berita baik untuk anda yang sedang mencari-cari rumah idaman setingkat. kebanyakan pemaju lebih cendurung untuk projek teres dua tingkat. tambah menarik lagi, untuk kali ini tanpa deposit & percuma yuran guaman! zero entry pakej dinamakan oleh sesetengah pemaju. 

ya lah kan, ramai yang ingin memiliki rumah idaman, tetapi kerana syarat deposit 10% ramai yang menyimpan hasrat. ada pula, yang terus patah semangat tak nak ada rumah sendiri & nak terus menyewa. mana la nak cari tunai banyak-banyak, lump-sum. pengsan. 

sambil-sambil menyimpan, harga rumah terus naik mencanak. kalau harga rumah RM250K, deposit dah RM25K. kos guaman lagi. pengsan sekali lagi.

buat yang dalam situasi ini, inilah masanya untuk memiliki rumah idaman di AVENNA. bagi yang menginginkan rumah 2 tingkat boleh memilih SENNA yang juga ditawarkan zero entry package. 

kedua-dua fasa ini dibangunkan di Precint 2A, IRAMA SENDAYAN dimana sekelilingnya sedang rancak membangun dan berdekatan dengan Masjid Sri Sendayan, Sendayan Tech Valley & Metropark, Bandar Sri Sendayan. bersebelahan Nada Bidara dibawah pemaju Seri Pajam. tak percaya?! boleh baca artikel dengan klik link Irama Sendayan ini.

sumber:mstar


 AVENNA & SENNA adalah dua projek terkini pemaju tersohor di Negeri Sembilan, Matrix Concept.

ini mungkin peluang ada untuk memiliki rumah idaman dengan tanpa mengeluarkan simpanan anda dan mengikut bajet anda, mana tahu?!

sedikit info mengenai AVENNA & SENNA. untuk info lebih lanjut boleh whassap melalui link ini https://wa.link/q0q6cu  atau ke nombor 0129578412.

gambar hiasan. LUNA @IRAMA SENDAYAN*

AVENNA
Rumah Teres Satu Tingkat
Keluasan Tanah - 20'x 65'
Keluasan Binaan - 1056 kaki persegi
Harga dari RM225K (Tengah)
Unit Sangat Terhad

SENNA
Rumah Teres Satu Tingkat
Keluasan Tanah - 20'x 70'
Keluasan Binaan - 1575 kaki persegi
Harga dari RM360K (Tengah)
Wow: Extra 15 kaki tanah belakang
Unit Sangat Terhad




*nota: brochure masih dalam draft.


kedua-dua fasa adalah pegangan bebas atau freehold dan komuniti berpagar dengan pondok pengawal. tawaran yang istimewa buat pembeli terawal sahaja akan mendapat 2 tahun 5 Star Club Membership, d'Tempat.


buat yang masih ragu-ragu, keliru dan sukar untuk buat keputusan, okay, di sini disertakan 5 sebab kenapa anda kena beli jugak fasa AVENNA & SENNA nih!

1. TANPA deposit & yuran guaman.
2. keselamatan terjamin. gated & guarded.
3. FREEHOLD. hak milik kekal anda.
4. lokasi strategik dengan kemudahan yang lengkap.
5. harga yang sukar nak jumpa dengan keluasan tanah & bangunan dengan pakej1-4.

ada bonus lagi! DUA (2) tahun keahlian untuk d'Tempat yang bertaraf 5 bintang!


tunggu apa lagi? semoga impian anda miliki untuk rumah idaman dimakbulkan dan menjadi realistik. nanti buat housewarming ajak-ajak la ya. jumpa di Irama Sendayan 2 tahun lagi. insyallah.







#rumahmampumilik 
#rumahtanpadeposit
 #iramasendayan 
#mydreamhome 
#zeroentry




No comments: