Tuesday, February 14, 2017

(INFO) RESIDENSI SIGC ZERO ENTRY COST

assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera

entrance residensi SIGC
peluang yang tak patut dilepaskan buat mereka yang inginkan kediaman dalam pesekitaran yang eksklusif, landskap tersusun dengan kemudahan rekreasi untuk seluruh keluarga. residensi SIGC seremban menawarkan IRAMA rumah teres dua tingkat superlink selain unit ARIA jenis banglow dan ALLORA rumah semi-d dua tingkat.

lebih menarik, semuanya ditawarkan dengan ZERO ENTRY COST. tak perlu downpayment. malah yuran guaman ditanggung pemaju. mahu apa lagi, kan?. tawaran sebegini memudahkan untuk pembelian rumah idaman, terutama bagi mereka yang tidak mempunyai cukup simpanan untuk downpayment rumah dan bayaran untuk segala kos dalam pembelian rumah. sehingga terpaksa menangguh hasrat untuk memiliki rumah idaman, tahun demi tahun.

memang ZERO untuk memiliki rumah idaman kita. sedikit info mengenai IRAMA. yang mungkin menepati ciri rumah idaman korang.  buat ARIA & ALLORA, PM tepi kawan untuk info.

irama

design  menarik 
harga bawah 600K
luas tanah 24' x 80' sqft
built up 2988 sqft
4+1 bedroom, 4 bath room, dry & wet kitchen
gated & guarded community
lease hold
syok offer
8 years free d'tempat club house membership

haa.. bagi yang pertama kali mengetahui mengenai residensi eksklusif di seremban ini, jom lihat video ini untuk lebih info.



peluang tak datang berkali-kali. dapatkan rumah idaman korang  sebuah di residensi SIGC seramban. tunggu apa lagi, terus whassup ke 012-9578412 atau email ke mfairuzfauzi@gmail.com untuk lebih info mengenai floor plan atau apa sahaja. insyallah, kawan jawab secepat mungkin.


+cepat2. peluang baik jarang ada.
++kawan doa yang baik2, share yang baik.
+++rumah murah, seremban, zero downpayment, zero entry cost, rumah dua tingkat, seremban 2, matrix concept.

No comments: