Monday, June 23, 2014

(REBIU) DEXTORA, BANDAR SRI SENDAYAN

assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera


kawan sejak akhir-akhir ini sibuk sikit,
tak sempat buat post,
sibuk nak masuk rumah baru, macam-macam hal nak disettlekan. nak pesan awal2 buat yang bakal masuk rumah baru, kena sediakan banyak RM-nya banyak2. sebab kasar betul mainan-nya.

alhamdullilah, rasa bermimpi je tidur kat rumah sendiri hujung april lalu. nanti kawan kongsikan tips dan pengalaman ya. 

sebab kali ini kawan nak ramai lagi geng kawan boleh memiliki rumah idaman. mungkin-kah DEXTORA di bandar sri sendayan yang baru saja dilancarkan dan menawarkan promosi early bird yang memudahkan anda memiliki rumah idaman. tawaran 0 downpayment dalam masa yang sangat2 terhad. 

DEXTORA dibina berhadapan dengan Matrix Global School dan d'Tempat Club House yang dilihat sangat strategik dan bakal menjanjikan pulangan pelaburan yang berbaloi.



ditawarkan pada range harga yang lebih rendah berbanding BALISTA (masih available) dan CASTORA yang telah habis terjual. mungkin sesuai dengan bajet dan poket anda.

sedikit info mengenai DEXTORA,


land size: 20x80 ft
built up: 2615 sqft
type: double storey
room: 4 bedroom+ 4 bathroom+ dry & wet kitchen
wow: 2'x2' tiles on almost area & clays brick

type 1

type A2





Bandar Sri Sendayan (BSS) mungkin masih asing dikalangan mereka di luar kawasan seremban. meski-pun banyak kali masuk surat khabar dek kerana banyak pembukaan kilang baru Sendayan TechValleys-nya. rasanya tak kelaluan, seperti misi MATRIX , Bandar Sri Sendayan bakal menjadi seperti Damansara suatu hari nanti.

pembinaan Akademi Tentera Udara yang bakal mengantikan lokasinya di sg besi, club house dan international school akan melengkapkan masterplan BSS seawal tahun hadapan. semestinya akan meningkat harga hartanah di sekitarnya termasuklah Seremban 2 dan Bandar Ainsdale.

sedikit info mengenai bandar moden ini.


     


     




ini adalah peluang terbaik untuk merealisasikan impian anda memiliki rumah idaman. buat yang cerewet memilih lot, mungkin inginkan lot yang berdekatan taman rekreasi, lebih suka lot  yang tak menghadap rumah orang lain atau mengikut feng-sui dinasihatkan bertindak segera. jangan lengah-lengah, maklum-lah lot-lot sebegitu ramai yang berebut dan rumah-rumah di BSS sememangnya laris bak goreng pisang panas.



macam-mana tak jadi goreng pisang panas, dah-lah rekabentuk menarik, built up yang luas, masterplan yang lengkap dan terancang.. paling kawan nak jerit huiyooo adalah tawaran diskaun yang menarik, rebate ribu-riban, kos guaman ditanggung pemaju dan zero entry cost scheme (tempoh terhad-early bird). insyallah akan memudahkan geng kawan memiliki rumah idaman.

memandangkan perlaksanaan GST dah tak lama lg, baik cepat2 rebut peluang daripada menanggung hutang yang lebih semata-mata membayar cukai.

kalau dah berkenan, anda boleh borak-borak mengenai DEXTORA ini dengan ajukan email kepada kawan ke  mfairuzfauzi@gmail.com atau call/whassup 0129578412.


sumber www.1sendayan.com


kawan: berkenan sgt dengan ID DEXTORA. dari JB khabarnya.

6 comments:

Mrkolumpo said...

kawasan ni mcmana komposisi kaum tu?saja nak tahu sebab nak gak tahu adakah annti ada surau or masjid berdekatan?sekolah rendah . menengah kebangsaan? tp mmg nampak chineese school dah ada

Anonymous said...

Saya dah beli BALISTA! Tak sabar nak feeling-feeling Damansara nanti hahahahaha :D

Dijangka siap Jan 2016.. yeahoooo.. progress payment pun dah start.. Salesperson (Rockey) pun byk membantu dalam mempermudahkan process pembelian.. cayalah :)

Anonymous said...

Salam Mrkolumpo,
Ermm rata-rata kalau tgk harga rumah yang RM450K++ memang tak dinafikan golongan bumiputra kurang laa sket.. sebab itu BSS ni takde bumi-lot.. semua international lot.. tapi kalau tgk prospek lokasi memang berbaloi beli.. insyaAllah dalam 5-10 tahun memang kawasan ni memang naik..

Anonymous said...

boleh x sesapa bg saya no contact persen ,,,berminat sagat ni

kawan said...

memang berbaloi beli rumah di BSS.
rancak betul developmentny..

jgn lupa, 13 sept open day global matrix international school..

berminat dgn rumah diBSS contact kawan 0129578412 =)

Anonymous said...

Nnt tak bising ke kapal terbang heli landing dan take off?